Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Pernilla - 4 mars 2014 18:18


Ooh vad svårt det var att komma ur sängen idag. Kan inte fatta vad mitt problem är? Jag börjar luta lite åt att jag kanske sover för länge? Igår la vi oss ganska precis vid 24 och sen sov jag bra (förutom toabesök) tills B´s larm ringde. Slog upp ögonen och kände att jag nog kunde sova mer (kl var då 07.20), så jag fortsatte sova en stund och vaknade igen vid 07.45 kanske då han pussade mig hejdå innan han drog.

Därefter tog det lite längre tid att somna om och jag var inte helt säker på att jag borde men ögonen kändes grusiga och jag somnade igen. Vaknade nästa gång vid 9, fortfarande riktigt trött och försökte känna efter om jag kanske skulle gå upp men lyckades somna igen och vaknade 30 minuter senare. Kunde ha somnat om även då men vid det laget hade både kanin och grisar börjat rumstrera om i lådan i väntan på frukost så jag gick upp. Det kändes som om jag inte sovit nog då heller..?

 

 

 

Drog ner på jobbet en sväng till 12 och arbetade 3 och 1/2 timme istället för chefen.

Spenderade de timmarna med att spatsera runt i butiken med inventeringsdosan och kände mig viktig.

Samt fyllde på lite frukt eftersom att M var helt förfärad över hur tomma diskarna var.. :P

 

När klockan slog 15.30 drog jag på mig jackan (annars får jag inte handla ifred. Eller ja chansen är mindre att någon frågar mig/vill ha hjälp med något om jag har jackan på mig. Ser lite mer civil ut då inbillar jag mig), plockade upp en korg och sedan travade jag igenom butiken och fyllde den innan jag tackade för mig och gick.

 

 

Vart tog vattnet vägen?

 

 

Och så gick jag hem!

 

Nu ska kvällen spenderad med "Remember Me", tills B kommer hem minst och sen får vi se vad det blir.

I morgon jobbar jag igen men kliver inte på förrän tidigast kl 15 så jag ska nog kunna sova ut riktigt i morgon. Och jag ska försöka att inte dricka en droppe, helt otroligt att jag inte kan få en hel natts sömn utan avbrott.

 

Skapa flashcards