Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Pernilla - 27 februari 2014 22:02


Har hunnit med en massa saker idag. Tog ordentlig sovmorgon till ungefär 10.30 och drog då på oss paltorna och åkte ner på byn en sväng för att 2veckorshandla lite mat.

Kom hem och packade in allt i kyl och frys innan vi åt resterna av gårdagens pizzor.

Nu på kvällskvisten har vi bakat brownies (första gången för mig) och nu ska vi mysa ner oss i sängen för lite Dr Who -kikande.

 

Jag har också hunnit bleka håret lite grann så nu är jag kycklinggul och morotsfärgad i hela skallen.

Ska slänga i en röd färg i morgon och jag hoppas att det kommer bli bra.

På kvällen där sen kommer E och mamma hit för lite ciderdrickande och sen ska vi ner till bageriet på buffé och sedan blir det irländskt. Ska bli riktigt kul. Känner mig taggad!

Kommer förmodligen bli första och enda gången i år som jag kommer vara spacklad.

 

tjoo

Skapa flashcards