Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Pernilla - 12 februari 2014 14:20


Trillade i morse över en (för mig) ny blogg om framförallt feminism och jämställdhet + föräldraskap och lite familjeliv.

 

www.oxhen.wordpress.com

 

Så otroligt välformulerade, smarta och så relevanta inlägg!

Jag blir alldeles lycklig av att läsa och skulle nog kunna sitta dagar i sträck bara för att plöja igenom hela bloggen!

Jag skulle rekommendera denna bloggen till precis alla. Den är så viktig!

 

Av Pernilla - 12 februari 2014 11:28


Jag är så trött.

Därav den otroligt dåliga uppdateringen.

Finns inte så hemskt mycket att berätta om heller eftersom att jag fyller mina dagar med arbete.

Så vad har hänt sen sist? Ptja..

 

  • Jag har sparkat sönder/slitit av halva stortånageln på min fina, nya, underbara säng.
  • Jag har shoppat lite nya kläder på nätet.
  • Taggar utgång på Bageriet den 28onde, blir Irländsk (bluegrass)- musik då som jag, E och lilla mor ska titta på/dricka cider till.
  • Jag har lagt ner LCHF och stoppar i mig vad fan jag har lust med.
  • Längtar efter våren och känner mig sjukt taggad inför att ta upp promenerandet (?) nu när jag inte kommer jobba lika mycket igen.
  • Ser fram emot V 9 då jag ska vara heeeelt ledig. Hela veckan!
  • Ska ringa till S och boka klipp/färgningstid.
  • Har inte haft någon vidare lust att läsa fast att jag egentligen vill.
  • Sov skitdåligt under 4 nätters tid och måste ha sett väldigt sliten ut då t.o.m B reagerade på mitt utseende.
  • Lever genom Sims när jag är ledig.

Det var väl ungefär allt tror jag.

Finns inte ork till någonting känns det som nu..

Igår var jag "ledig" igen och vad gjorde jag då?

 

Körde 3 tvättmaskiner, möblerade om och bäddade om i sovrummet, diskade, plockade, dammsög, städade hos djur och lagade mat. (SPELADE SIMS OCKSÅ SÅKLART! :P) Men ändå. Ska det behöva vara så?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards