Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Pernilla - 1 februari 2014 19:42


Vi åkte till Mora, ja. Men vi åkte aldrig ut till Vinäs som det var tänkt. Jag orkade helt enkelt inte. Har känt mig som en jäkla zombie nu på eftermiddagen-kvällen.

Sovmorgonen slutade kl 9 ungefär och när klockan var 10 så var jag ute och skottade av "gården". Vi plockade ihop en massa skräp och fyllde bilen och lite innan kl 13 åkte vi till tippen och kastade skräpet.

Därefter åkte vi hem en snabbis och sedan bar det iväg till Mora där vi först gjorde stop på ÖB och köpte lite tvättmedel till mor. Sedan åkte vi till Dollar där vi handlade på oss lite städattiraljer för heldagen ute i Vinäs (som aldrig blev av) plus lite annat smått och gott som två bauta lakan till nya sängen och en blomvas. Blomvasen var menad som en pik till mannen att han borde skämma bort sin Pernilla lite oftare med färska snittblommor. Det funkar sådär.

 

Sedan in på Maxi och Willys lite snabbt innan det bar av ner till Jysk där vi plockade på oss ett stooooort täcke, närmare bestämt 220 x 200 cm, plus en uppsättning sängkläder till det.

Därefter var jag så hungrig att jag fått huvudvärk så då fuskade vi lite och åt en hamburgare från McDonkis. Och det känns verkligen vilken skillnad det blir i magen när en ätit LCHF i över två veckor och sedan går över till "vanlig" mat igen. Alldeles tomt i magen fast att det är mycket mat en stoppar i sig.

 

Så vi sket alltså i Vinäs. Får se om det blir en tur ut dit i morgon istället om jag känner mig piggare på det då.

Kom på nu i efterhand att vi lika gärna kunnat köpa lite nya kuddar till sängen också.. men det är lätt att vara efterklok.

 

Såhär ser sängen ut nu med nytt stort täcke att mysa under + nya sängkläder. ^^

 


När vi kom hem till Furudal igen stannade vi till hos mamma på lite fika och nu är vi hemma igen. Så himla skönt för jag är så trött nu.

 

Bye bye.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards