Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Pernilla - 19 januari 2014 20:32


Vi tog en ride upp till kyrkan för lite fotografering nu på kvällen, samt att tända ett ljus hos gammelfarfar samt Mimmi.

Det finns så mycket att lära när det kommer till fotografering och extra mycket när det är mörkt.


 

Bygdens fina kyrka.


Måste erkänna själv att vidvinkel kan vara lite roligt. ^^


   

Denna är tagen med min lilla kompaktkamera (Sony DSC-RX100)

Nöööjd.


 

Min lilla B tycker fortfarande att vidvinkel är väldigt roligt och jag verkar vara ett bra objekt... -.-'

Han ville faktiskt redigera bilden först för att ta bort sin skugga, men det sket jag i! Rebell!

 

Nu ska jag glo lite på Bones så ni får väl roa er bäst ni kan.

So long suckers!

 

Av Pernilla - 19 januari 2014 14:30


Idag är ingen bra dag.

Jag blöder som en stucken gris har så ont att det inte går att beskriva.

Iprenen tar bara bort värken en liten stund innan den kommer tillbaka med full kraft igen.

Hade planerat dejt med E men eftersom att jag inte har någon lust att åka bort och göra något när det är såhär så blev det inget för mig.

Jag och B tog en liten tur med bilen istället och provade min nya kamera lite.

Har ju inte fått någon riktig chans att göra det hittills.


         

  


Bilden nedan tas i samma sekund som den under.

 

I vidvinkel blir jag osedvanligt bred och grotesk.

Titta bara på den vänstra armen (höger sedd härifrån)

Otroligt oproportionerlig xP


   

Två bilder i farten.


     

Gammelstan i Norrboda


   

"Måste du ta kort på mig när jag kör?"


Jag förstår inte vad alla har emot att jag tar kort på dem?

Mamma är ju likadan. :P

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards