Alla inlägg den 10 september 2013

Av Pernilla - 10 september 2013 16:19


Jag är så trött.

Jag har nu spenderat två nätter hemma, ensam i lägenheten och är så jäkla trött.

Första natten somnade jag inte förrän 3 nångång och natten till idag låg jag och kastade mig fram och tillbaka, med en massa tankar som virvlade runt till kl 4 innan jag fick ro och somnade.

Jag har sovit 6 timmar ungefär inatt och är sååå trött nu. Men jag vill inte riskera att inte kunna somna ikväll om jag tar mig en lur. Har ingen lust att spendera de två senaste nätterna i repris.

I morgon ska jag jobba men börjar inte förrän tidigast 15 och det är ju lite av en lättnad ifall att jag inte skulle kunna somna inatt.

Har ni några tips på vad jag kan göra för att somna tidigare? Varm mjölk låter inte särskilt gott i mina öron så den skippar vi.

 

 

Har sedan jag kommit hem läst ut "Dead witch walking" och är nöjd med den. Planerar att lägga en beställning hos Adlibris för att köpa fortsättningen och vet inte om det är någon idé att börja på ännu en serie innan jag läst ut denna. Jag brukar inte vara en sån som blandar ihop serier om jag läser lite annat emellan men en vet ju aldrig. Funderar annars på att börja med en annan serie skriven av Richelle Mead som heter "Dark Swan". Ska bli kul att kolla in den! (Första boken heter "Storm born")

 

 

Men nu först blir det lite krubb.

Provade f.ö den nya Marabou choklade med M i igår och den hamnar helt klart som ny favorit på min lista! Sjukt gott!

Skapa flashcards