Alla inlägg den 5 september 2013

Av Pernilla - 5 september 2013 19:11


Jamen hej.

Jag vet att jag har försummat dig kära blogg och er kära läsare. Men har jag semester så har jag!

Jag har varit här nu i 5 nätter (tror jag) och blir kvar i ytterligare 3 om mina beräkningar stämmer, innan jag far hem till mitt Furudal igen och mina små grisar.

Så vad har jag då ägnat mig åt de här dagarna?

Ptja, den mesta av tiden har spenderats på soffan framför en massa olika serier, bla "Orange is the new black" (som jag gillar skarpt och nu ska gråta lite över eftersom att det är paus), "Defiance" (som jag och B börjat titta på och redan har sett första säsongen av, väntan även där på forts) och till sist har vi också tittat på Futurama som jag tror har lagt ner nu (igen).

De flesta av mina timmar har dock gått åt till att spela Sims. Jag är lite förundrad över att jag inte tröttnat på det än (igen) och jag kan inte med ord beskriva hur kul det ska bli att prova Sims 4 sen när det kommer ut nästa år.!

Och fast att jag packade ner 3 böcker har jag inte läst en bokstav.. jag planerade ju att iaf läsa ut en bok medan jag var här men jaja.. Har tänkt att jag ska läsa lite varenda dag nu men Sims tar som sagt upp den mesta av tiden. Fastän B var så snäll och köpte en läslampa för min skull i början av veckan ska väl tilläggas..   

 

Nu tror jag att jag ska se ett avsnitt True blood och hoppas på att B kommer hem med lite Thaimat. Har aldrig provat det faktiskt så det skulle vara kul!

 

So long!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards