Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Pernilla - 13 augusti 2013 22:40


Huvudet är alldeles fullt av en massa fantasier som jag vill få ut på ett papper, jag vet precis vad jag vill skriva så varför är det så svårt att få det från huvudet, ner till fingertopparna och in på ett dokument i datorn?

Tänk om det gick att ladda ner tankar/fantasier rakt från hjärnan och in i datorn, så att de blev till ord helt av sig själva utan att en endaste detaljt försvann. Varför kan det inte funka så?

 

Jag vill vara ledig så att jag kan få fantisera oavbrutet för då kanske det skulle gå att få ner orden..

 

Satt på lunchen idag och kollade facebook när jag snubblade över en bild som en fb-vän hade delat från en annan människa och jag hade kluddat ner lite tankar och spontana reaktioner på ett A4 papper som jag sedan stoppade i bakfickan på byxorna för att sedan kunna blogga om det när jag kom hem. Men när jag kom hem så var den borta.. :( Så nu har jag ingen lust alls att skriva något om det.

Tänk vem som kan ha hittat den.. den kanske ligger ute någonstans? Eller kanske nere på affären? Hoppas att den trillade ur inne på fikarummet så att jag kan snappa åt mig den i morgon när jag jobbar igen.

Då kanske lusten kommer tillbaka.

 

Annars är jag mest så jäkla trött nu.. Känner mig som en zombie. Är alldeles borta i skallen och skulle nog behöva en hel dag till att bara sova alternativt ligga i sängen och läsa..

Längtar och längtar till V 36 för då jävlar!

 

Men nu har jag iaf gjort 4/7 dagar och i morgon blir det den 5:te. Vill bara snabbspola igenom resterande jobbdagar så att det kan bli helg och vila nångång.

Och/eller v 36. ^^

 

Känner att jag skulle vilja stoppa i mig något innan läggdags så så blir det!

 

Hej hopp!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards