Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Pernilla - 6 juni 2013 00:29


Har absolut inget att egentligen skriva om då jag har trillat in i en jobbvecka igen.

Sängen har flyttats in i tv-rummet för easy access till tv´n då jag för tillfället håller på och tittar på Buffy the vampire slayer så ofta jag får chansen, dvs all ledig tid.

Annars håller jag på och försöker lära mig den nya telefonen vilket inte är så hemskt svårt då den påminner ganska mycket om min tidigare..

Sen har jag avslutat "Beautiful Darkness"- serien och gett mig i kast med min sista Nicholas Sparks bok, Dear John. Grejen jag är lite allergisk emot när det kommer till Sparks böcker är att han bara mååååste trycka in en eller flera karaktärer som är religiösa. Jisses..

 

Det bästa med Buffy serien är såklart.. . . damdamdamdaaam.

 

 

Jamen hallå ja David Boreanaz.

Eller Booth som han också heter i Bones. ^^

 

Dags att sova är jag rädd. Jobb heeeela dagen i morgon!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards