Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Pernilla - 2 juni 2013 21:25


 

Äntligen!!


 

Sally under täckmantel.


 

Grisarna laddar lite innan de vågar sig ut i det gröna.



 

Sommar är bäst ingen protest!



 

Mat är ju alltid gott! :D

Av Pernilla - 2 juni 2013 00:13


Ibland skulle det vara väldigt skönt med en anonym blogg.

Att ha friheten att skriva precis vadsomhelst som jag går runt och tänker på/känner utan att behöva censurera mig själv för andras skull.

Bara få ut allting som vill komma ut. Men det är rätt omöjligt om en bor på ett sånt litet ställe som jag bor på. Om en nu inte skulle vilja bli en outcast då..

 

Det jag känner just nu vet jag inte riktigt hur jag ska sätta ord på då jag inte kan säga för mycket innan saker och ting blir för uppenbara..

Känslan har många beskrivande ord så jag kan ju rada upp dem utan att säga för mycket.

 

Oönskad/Bortvald/Besviken/Borträknad/Sviken/Osynlig/Ledsen.

 

Men det här är väl vad jag "förtjänar" efter att jag tillslut tog modet till mig och inte höll käften längre.

 

Saknar min B extra mycket ikväll och hade gärna haft honom här..

 

 

 

Skapa flashcards