Alla inlägg den 24 april 2013

Av Pernilla - 24 april 2013 23:51


Blev ingen promenad idag, det regnar och jag har inga regnkläder.

Note to self; Måste köpa en regnponcho!

 


Jag är faktiskt inte ens hemma. 

Spenderar natten på Tillhed i moderns sällskap och har inte varit särskilt nyttig sen jag kom hit heller..

Lyckades trycka i mig två "kakor" och två varma mackor med alla möjliga pålägg.

Grisarna har fått så mycket mat att jag inte skulle bli förvånad om de ätit ihjäl sig lagom till att jag kommer hem i morgon kväll.

 

Har jobbat varor idag och ska pået igen i morgon och eftersom att jag jobbar långdag då så blire ingen promenad då heller.

Tur att jobbet idag är som ett gympass! ;P

 

Borde krypa till kojs nu..

 

Har f.ö närmast blivit attackerad av kattorna och deras kärlek så fort jag klev innanför dörren.

De har suttit fast på mig större delen av kvällen och jag ser nu ut som om jag bär päls.

Skulle inte bli förvånad om någon kastade en burk färg på mig om jag stack näsan utanför dörren.

 

tjohej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards