Alla inlägg den 18 april 2013

Av Pernilla - 18 april 2013 23:11


Idag har jag jobbat extra, det var välkommet.

Men det är inte lätt ha rast på mitt jobb när man "bantar"..

 

 

Bullar å kakor å chips och massa annat gott i mängder.. men eftersom att jag är starkare än så så lät jag ju bli.

Men det är ganska svårt, speciellt att sitta och titta på kakorna medan magen är hungrig och skriker efter mat.. ohoho.

 

När jag kom hem stekte vi hamburgare och lillasyster diskade en skvätt.

Satte oss framför tv´n för att titta på Star Wars III filmen och möts av brusljud.

I 1 och 1/2 timme satt jag och tittade på en film utan riktigt ljud och efter att texten om "tillfälligt ljudavbrott" stått uppe på bilden i 1 timme så stänger de helt sonika av filmen och som kompensation börjar de visa Terminator.. -.-'

Vafan? Jag ville ju se Star Wars och inte nån jäkla Arnold..

Snopet.

 

Orkar inget mer nu. God natt.

 

Av Pernilla - 18 april 2013 09:29


God morgon!

Hela familjen är skingrad och jag är ensam hemma och tar det lite lugnt innan jobb.

B har åkt till jobbet och honom vet jag inte när jag ser nästa gång. Lillasyster är i skolan och henne träffar jag ikväll när jag jobbat klart.

Det regnar som bara den ute! Ser lite mysigt ut och jag hoppas innerligt att jag har paraplyet kvar här.. -.-'

Ska snart studsa in i duschen men först lite frukost!

 

Hejsvej

 

Ovido - Quiz & Flashcards