Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Bullar, bullar heela dan!

Av Pernilla - 29 mars 2013 09:11


Jag har blivit lite som en pensionär. Jag går och lägger mig tidigt (typ 11) och går upp tidigt (typ 7.30-8) och det är så jäkla skönt! Det är så mycket dag som ligger framför mig då, oplanerad och oupptäckt!

 

Idag är det åter jobb på schemat men jag slutar tidigt idag och det tackar jag för! Det har varit en hektisk vecka hittills och värre lär det nog bli framåt lördagen.

Var riktigt mycket folk igår, blev alldeles vimsig i huvudet av uppståndelsen. En är ju inte van!

Så jag slutar iaf 15 idag och när jag kommer hem ser det ut att bli bullbak! Mammas recepts såklart!

Låg och fantiserade om bullar igår tillsammans med ett stort, kallt glas mjölk! Hjälp! :O

 

Mot kvällen ser det ut att bli grillning om det fina vädret håller i sig vill säga och det vill jag ju tro.

Jag känner att det kommer bli en bra dag!

Men nu har jag inte tid att sitta här längre, måste gnida gadden och sen ner mot jobbet!

 

Wohooo!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards