Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Pernilla - 23 mars 2013 08:25


Åkte till Mora, rättare sagt Vinäs i onsdagskväll tillsammans med bästa chauffören E och har således varit här i några dagar vilka de flesta har gått ut på att titta på Gilmore Girls med mysfaktorn på hög nivå. 

Jag fick såklart mens vilken är en alldeles ypperlig ursäkt till att få leva av godis och diverse onyttigheter och eftersom att jag inte går typ ut när jag är här så gör det inte så mycket att jag ser ut som en planet. (Och ja, jag använder ordet mens och inte nåt fjant som "lingonveckan" för det heter mens och vill du inte läsa om mens så ska du nog ta dig vidare till en annan blogg)

Men. Det räckte inte bara med blod för jag har fått mensvärken from hell med på köpet och har överlevt endast tackvare citodon. Kan inte dra mig till minnes att det någonsin har gjort så ont heller.. usch. 

Jag hatar den här veckan. Det finns så mycket känslor i kroppen och jag vet inte vart jag ska göra av alla så jag har redan hunnit grina två gånger under de senaste två dagarna. Vad är meningen med det här egentligen? (och då ska vi inte ens räkna alla gånger jag blivit rejält tårögd däri mellan.)

 

Ännu en dag av värk och tårar ser ut att vänta... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards