Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Pernilla - 8 mars 2013 15:23


Hejsan hoppsan! Nu har det varit lite paus igen eftersom att jag har legat i sängen och bara glott på Tre Kronor. Haha vilken gammal goding! Den där Reine är ju en sort för sig. (!!) Och då menar jag såklart inte på ett bra sätt.
Jag har det så lugnt och skönt så det finns inte, trivs så bra här hemma med grisarna och alla böckerna. Kunde inte ha det bättre. 
Är inne på dag 4 med ren lchf och det har inte varit det minsta jobbigt.. inget socker-sug öht. Visst kan jag längta lite efter pepsi-max men det handlar nog mer om att det är kolsyran jag saknar. Har önskat mig lite ramlösa sen tills B kommer så det ordnar nog upp sig.
I morgon ska jag ut på bageriet, äta lite och dricka någon cider. Bara för skojs skull. Får väl se hur det går.
Funderar på att färga håret men vet inte om jag ska.. har ju inte gjort det på över ett år nu, kanske ett och 1/2 t.o.m Feeeet utväxt. Inte för att jag bryr mig men det kan ju vara kul att förnya lite.
Den som lever får se.

So long!

PS. Ja jag är tråkig, orkar inte engagera mig så mycket eftersom att det inte hänt nåt på ett tag.

 

Skapa flashcards