Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Pernilla - 5 mars 2013 14:33


Ooh så skönt det är att vara ledig!

Började dagen med en härlig dusch och torkade sedan håret för att släpa med mig panten ner på affären och samtidigt handla lite.

Kom hem och gjorde en frukostsmoothie.

 

 

 

Det skulle vara hallon men eftersom att det fans färska jordgubbar på Näcken så fick det bli sådana istället!
Plus att när jag konsulterade receptet stod det inte om det gick bra med frysta hallon eller inte.. :P

Den var helt okej och jag höll mig mätt några timmar men nästa gång använder jag nog bara pressad apelsinjuice och inte hela klyftor. Jag är lite allergisk mot klumpar i sånt jag ska dricka.

Gjorde nyss lite hamburgare från samma receptbok och gjorde en egen dressing till (som också stod i boken) men eftersom att jag varken hade grillkrydda eller grillkrydda utan glutamat så blev den nog inte lika god som den borde ha blivit.

Allt ala´ LCHF såklart!

 

Nu har jag lyckats läsa ut "Safe Haven" och har gett mig i kast med GoT igen. "A clash of Kings" står på tur och det dröjer nog ett tag innan jag lyckats läsa ut den.. Det är ju bara ca 992 sidor. -.-'

Ligger för tillfället i sängen med altandörren öppen och släpper in den ljuvliga luften och lyssnar på fåglarna som kvittrar.

 

Wonderful!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards