Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Pernilla - 27 februari 2013 23:26


Det är sååå härligt med vädret som varit idag! +20 grader i solen visade termometern och jag har stått och tittat på takdropp.

Det finns inget härligare än att både känna och se vårens första försiktiga steg.

 

Förutom det så har jag jobbar idag också, varor.

Det var en hel massa som kom men det gick på nåt sätt rätt snabbt att bli klart med allting iaf.

I morgon börjar jag tidigt så det är lika bra att försöka sova nu, sover ju som bekant inget vidare när jag börjar vid den tiden.

Är lite trött och det är så varmt och gosigt under mitt täcke nu att jag förhoppningsvis inte kommer ha några problem att somna.

 

So long.

Av Pernilla - 27 februari 2013 12:05

Fy fan! Skrev ett helt inlägg men det bara försvann för att jag är en sullpitt!

Så nu kommer en förkortad variant ist.

 

Ringde Vårdcentralen och uppgav mitt ärende varpå sköterskan säger; "Jag ser att det ligger en kallelse på dig här, hmm undrar vad den kan vara om då.."

*facepalm* (lesson learned: Lita på magkänslan nästa gång du känner motvilja mot att göra något)

Det var såklart samma ärende som jag nu ringde om då E som ringde i början av Jan fick veta att brev skulle skickas ut i slutet på Jan/i början på Feb. Men sköterskan jag nu pratade med sa att det med största sannolikhet skulle komma i Mars/April då de håller på och gör om systemet för journalerna eller nåt sånt och det innebar att allt blev lite förskjutet.

Så jag tackade för mig och la på.

Fick veta att doktorn jag skulle till var en manlig.. =/ 

Jag skulle föredra en kvinnlig men tänker inte ringa tillbaka och byta med risk för att få vänta ännu längre på ett sånt möte.

Hoppas bara att det är en bra doktor.. En som förstår och inte en som tycker att jag ska testa bantningspiller. No way José!

 

Så det är på G.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards