Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Pernilla - 20 februari 2013 20:19


Då var tjejjorna utflugna då.

Har sett bildbevis där de sitter tillsammans med sin nya flock och har fått försäkran om att de smälte in direkt med de andra fåglarna. Känns så skönt i "mammahjärtat" att mina små trivs.

Det blir en aningen lättare för samvetet också att få bekräftat att det var rätt gjort.

Direkt de åkt åkte buren ut i boden och vardagsrummet kändes plötsligt alldeles tomt och enormt.

Så nu har grisarna bytt vägg och bor på fågelburens forna plats, får se om jag blir av med den också. (buren)

 

Annars idag har det inte varit så hemskt avancerat.. kladdade ihop en Chicken alá king tillsammans med mannen tidigare och har sedan dess tittat på mys-film och bara haft det bra.

Ringde inget till vårdcentralen idag men funderar starkt på att göra det i morgon.. känner mig inte direkt nervös över att göra det men det tar emot på nåt vis.. fattar inte riktigt..

Lite osäker på hur jag ska formulera mig kanske.. är mest rädd för att få nobben eller bli rekommenderad bantningspiller eller möten hos dietist.. men jaja. En ska väl inte ta ut något i förskott.

 

Känns bra i övrigt.

Jag drömmer lite om framtiden.. ... ... Aaaah.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards