Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Pernilla - 17 februari 2013 11:09


Igår blev det en riktigt lång och härlig sovmorgon, tror inte att jag klev ur sängen förrän närmare 12 iaf. (Därmed inte sagt att jag faktiskt sov så länge men till 11.30 iaf ;P)

Hoppade ur sängen, ställde B vid diskbänken och började själv med att städa hos grisarna innan jag städade hos mig och packade en liten övernattningspåse med det allra nödvändigaste.

Svärmor dök upp efter 14 nångång och vi brummade hem till henne på middag med riktigt god mat! Flygande Jacob fast med fläskfileé och curry ist! Myspratade lite och några timmar senare hoppade vi in i bilen igen och for till Maxi för lite handling innan vi hoppade av i Vinäs. 

Det blev film och tunnbrödrulle till kvällsmat och klockan hann bli en hel del innan vi trillade i säng och nu sitter jag här ensam och väntar på hämtning medan B knegar. 

Med pirog i magen och en stor mugg pepsimax mår jag fint och ska nu fundera ut vad jag ska hitta på tills jag blir hämtad.. har ju f.ö ingen aning om när det blir än heller. :P

 

All in all, en riktigt bra gårdag och morgon!

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards