Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Pernilla - 9 januari 2013 22:42


Efter en tupplur mitt på dagen började det mesta se och kännas lite bättre.

Fick ett meddelande från en intressent som vill ha finkarna och vaktlarna och jag blir så glad och lite lättare om hjärtat. För dit de kommer vet jag att de kommer få det toppen! Utan tvekan.! Har ingen bestämd tid när dagen för deras flytt är kommen men det är inte bråttom så det är lugna gatan.

Nu är det bara undulaterna som fortfarande ska försökas få förflyttade till någon som kan erbjuda nåt bra åt dem, gärna med en redan fungerande flock som de kan joina. ^^

Framtiden ser lite ljusare ut helt plötsligt. Hoppas hoppas.

 

 

Just for the record.. what´s goin´ on over there? ---------->   

Av Pernilla - 9 januari 2013 12:42


Jag kände redan när jag slog upp ögonen att det inte skulle bli någon särskilt bra dag.

Jag har inget tålamod öht, är trött och grinig, orkar inte le åt människor som är glada för jag bli bara arg och undrar vad deras jävla problem är.

Jag vill bara vara ifred, bara få ligga i min säng ensam och läsa en bok eller bara ligga och stirra ut i intet. Jag vill inte prata med någon idag, jag vill inte behöva vara trevlig. Jag vill ingenting med andra ord. Bara vara själv.

Det gör inget att B är här så länge han inte pratar med mig mer än nödvändigt och just nu sitter han i köket och äter bullar medan jag ligger här och känner som att jag bara skulle vilja slå ihop datorn, dra täcket över mig med huvudet på kudden och sova. Bara sova bort den här dagen och hoppas på att i morgon blir så mycket bättre.

Ingen ork, ingen lust, ingenting..

 

Och hur faaan funkar en roll-up gardin? Ska det inte vara träpinnar i nedre kanten?! VAFAAAAN!?

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards