Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Pernilla - 5 januari 2013 21:06


Min näst största kärlek på internet måste vara Jotex.

Och idag, i föreberedelse för våren, har jag beställt 3 nya gardiner att ha i köket.

Alla i  "roll up" utförande i sprakande färger som jag hoppas ska locka in våren och sommaren i lägenheten. Min enda tanke när jag beställde var färg.

Det slank med några "dra på"- lakan och stora badhanddukar också.

Hade velat beställa både påslakan-set, mer gardiner till övriga rum och några lampor till taken men det var inget som föll mig i smaken. Det mesta hade alldeles för tråkiga, tama färger och jag vill ha sprakande! Jag behöver mer färg i mitt liv!

Så 1000:- fattigare ser jag fram emot posten på tisdag! :D

 

Sista jobbdagen i morgon och det ska bli så skööönt!

Ledig, ledig, ledig!

Nu Qi och sedan sova för i morgon är det jag som är först på plats vid kl 10. Lång dag i morgon och jag kan knappt vänta på att den ska vara över.

Har så mycket att ta tag i här hemma att jag blir alldeles matt redan.. well well..

 

Smell ya later!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards