Alla inlägg den 25 september 2012

Av Pernilla - 25 september 2012 23:43


Jag vet inte riktigt vad jag vill säga idag.. så vi tar det väl som det kommer.

 

Jag har precis gått ifrån tv´n där jag tittade på Dox:Bully på kanal 1. Den här världen är mest skit idag tror jag.. tron på mänskligheten blir bara mindre och mindre när man ser sånt här. Och att sånt här får pågå utan att något görs är ju ofattbart. Vad gör skolan? Vad gör polisen? Vart är mobbarnas föräldrar? Vad fan är det som pågår? Varför straffas de mobbade och inte mobbarna? Vad är det för jäkla system?

 

Okej nog om det, jag kommer inte kunna sova om jag jobbar upp mig sådär och jag måste ju faktiskt upp i skaplig tid i morgon för då är det dags att dra på arbetskostymen igen och göra de sista fem dagarna av veckan.

 

Annars idag har jag mest sanerat köket och hjälpt Emma att plugga svenska.

Det är så stimulernade att få använda hjärnan lite ibland, jag känner själv att jag skulle behöva lite utmaningar sådär.

Men nu är det nog dax att försöka sluta de blå och få några timmars sömn..

Saknar min B.   

 

 

Fiiiina stormlyktan som var så mycket större än vad jag trodde den skulle vara.

Nöjd*1.000.000

Av Pernilla - 25 september 2012 00:03


Idag åkte min fina tillbaka till Mora..

Mycket dåligt om jag får säga det själv.. han kunde gott stanna några år till.

Emma kom och plockade upp mig runt 14.20 tiden ungefär och efter att ha hämtat barn på skolan for vi iväg mot Orsa där hon sprang in till en bekant för att hämta ett paket från party lite där min stormlykta i klarglas fans med. ^^ (ska fota den i morgon och visa, otroligt vacker!)

Efter det lilla stoppet åkte vi till Mora och McDonkis för lite mat innan vi kutade in på magazinet och sedan över till Kappahl för att köpa lite "grattistillbebisen"- kläder till min fina vän Karin.

Lite lagomt sena kom vi till Bonäs för själva påhälsningen.

Hängde där i lite mer än 3 timmar och snackade en massa skit och minnen. Sååå trevligt! Och lilla Rasmus var så fin!

 

Det här är bilden som blev minst suddig och den är han såklart lite ledsen på.. >_^

 

Det var så kul att få umgås lite med henne, har inte träffats på flera år.. Allt är bara så dumt. Men vi kom iaf överens om att försöka ses lite oftare! Håller på och ska planera in bowling någon helg, bara vi tjejer och det kommer bli toppen!

Nästa gång kommer hon förhoppningsvis till mig. ^^

 

Nu är jag såå trött att det är dags att krypa ner under täcket och sova i min ensamhet.

Kommer sakna min baby under natten. . liite skönt att få ha sängen ifred kanske men jag skulle ju hellre ha hans värme tryggt mot ryggen än tomheten som kommer finnas där inatt.

 

oh well..

Skapa flashcards