Alla inlägg den 6 september 2012

Av Pernilla - 6 september 2012 23:56


På hemmaplan igen. Känns skit att lämna B men det är otroligt skönt att vara hemma hos fåglarna.

Större delen av dagen har jag nog mest väntat på att timmarna skulle trilla på så att klockan skulle bli 20.30 då Emma kom och plockade upp mig.

 

Under min vistelse i Vinäs har jag mest legat på soffan, otroligt skönt!

Jag har gjort minsta möjliga och bara kunnat ta det lugnt och njutit. Helt otroligt vad energin förändrades i vardagsrummet när vi flyttade hyllan till en vägg så att rummet öppnades upp och blev både luftigare och större. Har inte kännt mig kallsvettig eller rastlös en enda gång förutom idag då när jag bara väntat på att timmarna skulle gå så att jag fick åka hem.

Inte för att jag egentligen ville det men i morgon är det jobb samt att jag ju måste se till så att fåglarna levde. Finkarna hade (hör och häpna!!) byggt bo i en plastmurgröna.. -.-'

Föga förvånande.

 

Är så trött nu och ser verkligen framemot att få sova i en riktig säng igen! Kroppen började bli lite stel efter att ha sovit på golvet och det här var nog inte en dag försent.

 

På lördag kommer förhoppningsvis kusin Linda tillbaka på en visit. Man vet aldrig vad som kan hända då! :D

 

Sova nu snart, jobb i morgon som sagt och sedan ledig helg.

 

Hejsvej

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards