Alla inlägg den 3 september 2012

Av Pernilla - 3 september 2012 12:12


Igår anlände vi. 

Efter ett ganska långt stop hos lilla farmor som jag verkligen inte sett på evigheter åkte vi vidare och nu sitter jag här och myser medan grisarna studsar runt i hallen. 

Det förbannade akvariet är borta och jag kan andas här igen.. det känns iaf annorlunda. Det tog bara upp en massa plats som redan behövdes. 

Direkt jag kom hit satte jag igång med en liten disk som låg i hon och sedan gjorde jag lite mat och när B kom hem vid 18 plockade vi ur det mesta ur hyllan som fungerat som en rumsavdelare och sköt bort den till väggen där karet stått och simsalabim så blev rummet geanst dubbelt så stort. Kanske därför det är lite lättare att andas här nu? 

Därefter blev det hallon med grädde och Futurama tills det blev dags att sova. 


Nu har jag precis dammtorkat lite i vardagsrummet för att slippa bli allergisk och det känns också bra. Jag mår bra i ett städat hem. Nu menar jag inte ett kliniskt hem men iaf ett hopplockat och dammsuget-dammtorkat hem. ^^

Rensat och kastat en massa skräp nu när B är på jobbet igen (bättre att göra det när han inte är här för annars ska allt sparas och jag blir tokig.) Förstår inte vart han har fått det ifrån, att allt ska sparas.. eller jo nu när jag funderar på det så vet jag nog. ;P 


Herrrm... ja.. 

Skulle vilja sova lite så att jag kan fortsätta drömma.. Mihihih. ^^ 


Har nyligen tittat på Snow white and the huntsman också och även om det knappast var det bästa jag sett så var det ett helt okej tidsfördriv. Nu vet jag inte riktigt vad det blir.. lite hallon och grädde innan det är dags att diska lite igen och laga mat? Japp så får det bli!


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards