Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Pernilla - 29 juli 2012 23:04


Vem är den här människan som tagit sig in i min kropp?

Hon är krävande, bitter, sur och grinig men också väldigt ledsen och så otroligt trött på allting.

Jag tycker inte om henne, hon är inte jag.




Av Pernilla - 29 juli 2012 12:15


Igår när jag var ledig var det skitväder.

Idag när jag ska jobba är det strålande solsken.

Vem är det som inte tycker om mig och vill mig illa?


Nu har Linda lämnat mig och jag vill inte vara ensam.. Hon hade gärna fått flytta in permanent för min del. ^^

Chibi är dock kvar så det lär ju inte dröja förrän hon kommer tillbaka igen.

Jag vill verkligen inte jobba idag.. vill bara vara hemma och stöka runt alternativt ligga på soffan och fortsätta läsa "Eld". Började på den igår och tror att jag läste närmare 400 sidor innan jag klappade ihop.

Har börjat fundera på att investera i en dagbädd att ha ute på altanen, fy fan vad soft.

Bordet och stolarna går ju att flytta ner på gräsmattan så det skulle ju inte spela någon större roll. Men tänkt vad skönt att ha en sån där och bara kunna ligga där och läsa de lediga dagarna! Oooh!

Tror jag måste göra allvar av den tanken..


Jäklar vad härligt det var när det åskade igår! Linda blev ju såklart livrädd så mitt i den värsta regnskuren skulle vi springa ut till bilen (hon känner sig tydligen trygg där.. ;P Jo jag vet att man sitter rätt tryggt i en bil när det åskar) och på de få metrarna mellan dörren och bilen var vi alldeles genomblöta, på några sekunder bara.

Men kul var det.


Ska förbereda lite inför jobbet nu.! Hejsvej

Ovido - Quiz & Flashcards