Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Pernilla - 13 juli 2012 10:45


Kom inte på någon kreativare överskrift.. :P

Har precis matat alla pälsdjuren så ska väl gå en sväng till de med fjädrar också innan det är dags att mata mig själv.


Det är med ett lite lättare hjärta jag finns idag för nu vet farmor vad som händer.

Jag vet fortfarande inte hur jag ska kunna ringa och prata med henne men det känns lite lättare nu för att det inte är en hemlighet längre. Men då blir jag ist rädd för vad hon kommer fråga mig.. visste jag hela tiden? Varför sa jag ingenting? Hon kommer förmodligen tycka att jag har svikit henne på något sätt och jag kan ju inte ljuga för henne.. men det är iaf skönt att det kommit fram på bordet nu för nu kan vi ju bara röra oss framåt. Det blir väl till att sätta hårt mot hårt antar jag.


Igår åkte Linda ifrån mig och Fia kom och hälsade på ist. Åt en massa god fruktsallad med vispad grädde! (tror jag kan ha blivit lite beroende av fruktsallad eller nåt..? och helst jordgubbar!)

Jobbar idag och är sedan ledig i 4 dagar innande det blir en hård vecka späckad med arbete. Det som står högst på dagordningen är städning.

Absolut inte det roligaste men utan tvekan det mest nödvändiga! Hela badrummet ska städas och gnidas rent, måste tvätta en massa och ta reda på torkad tvätt samt tvätta en matta som Jessie råkade diarré- bajsa på. ;P Första olyckan utanför buren.
I morgon kväll kommer Emma för övernattning och det ska bli trevligt.. har knappt träffats alls då hon jobbat borta ett tag men nu ska det väl bli ordning på fortet hoppas jag. :P

Nej lär nog gå och känna på jobbtröjan om den torkat eller om jag ska bli tvungen att slita fram hårfönen...

 

 

Smell ya later!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards