Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Pernilla - 10 juli 2012 16:56


Igår var det lite partaj på min altan. I ljuset från de turkosa ljusen gjorde vi slut på 1 o 1/2 flaska vin och större delen av Gallianon som återstod.

Att det var veckans första dag spelar ingen vidare roll då jag är av åsikten att man väl lär passa på när man är ledig och om jag inte är ledig på helger samtidigt med andra så är det svårt att få till ngt.

Lite halvfull och sådär satt vi iaf uppe till närmare 03.40 och pratade livsåskådnigar, filosoferade och hade allsång till gitarrspelet. Riktigt mysigt! Jag är inte en sådan som behöver ha stora fester för att ha roligt, det räcker med att vara ett par tre stycken och bara prata och ha det allmänt mysigt, det nöjer jag mig med. 

Sov till 11.20 ungefär innan det var dags att gå upp och städa hos alla djuren, packa väskan och bege sig iväg till Näcken för att ta ut lite busspengar som ändå inte behövdes då B tydligen kände chauffören och vi fick åka gratis. Det är en av de få perksen med att dejta en busschaufförs son. ^^


Sitter iaf i Vinäs nu och väntar på tacotallrik, är riktigt hungrig.

N'r vi hade hunnit till Skattungbyn med bussen mottog jag ett sms från Linda; "Hahahahaha Pernilla!!! De e stopp i toaletten!!!! Smart det här med masvinsbajs å spn å sen jag som överdriver papprsförbrukningen. Hahahaha jag vet inte va fan ja ska gö!!!

 


Efter några sekunder kommer nästa; "Detta kommer f.ö va de roligaste sms genom tiderna!"


Och ja jag skrattade faktiskt! Så typiskt att det ska bli stopp i toaletten bara för att jag precis åker hemifrån.
(Det där med marsvinsbajset handlade egentligen om att jag sköljde ur grisarnas hölåda och då var det ett fåtal kluttar som åkte ner i toaletten)

Hyresvärden är iaf uppringd så de borde nog vara där och undersöka problemet i skrivande stund.


So long!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards