Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Pernilla - 30 juni 2012 14:53


Sen B åkte igår har jag inte gjort så mycket mer än att spela lite tv-spel på dagarna, det är otroligt skönt att inte behöva göra ett förbannade dyft på några dagar ännu. Semester ftw!

Marsvinen blir modigare och modigare varje dag och vågar hålla sig ute ur huset mer och mer. Var i början lite orolig över att de inte åt grönsaker som jag lade fram för att tillgodose deras stora C-vitamin behov men nu har iaf Sally börjat äta både maskrosblad och lite vitkål. Gurka verkar vara en stor favorit men det kommer jag ge mer som godis då det innehåller så mkt vatten.
Lilla Doris är den som är mest skygg och även om de håller på och springer benen av sig så fort man ställer sig upp eller gör en ansats att gå förbi buren så går det ändå framåt. :D

Ska nu i dagarna försöka fota dem lite och sedan även försäkra dem hos Agria, man vet aldrig, olyckor och skador uppstår hela tiden så det är bäst att vara på den säkra sidan!

 

Idag ska jag inte göra annat än att spela tvspel, laga lite mat och förmodligen kanske diska. Linda jobbar till sent ikväll och när hon kommer hem blir det säkert film. ^^

 

Todeloo.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards