Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Pernilla - 7 juni 2012 08:50


Även om jag har sovit bättre än förväntat så är jag fortfarande väldigt trött. Vaknade iaf två ggr, en vid 6 och en vid 7.

Det är fantastiskt fint väder och mitt lilla kök som har sol på morgonen är som en bastu. Varför kunde jag inte få vara ledig idag ist? Så att jag hade kunnat skjutsa ut fåglarna på altanen.. de har ju inte fått känna på solen heller på minst någon vecka nu.


Den lilla mörka hönan verkar ha förstått det här med ruvning nu för det är inte ofta hon kikar fram ifrån busken för att äta en skvätt. Tänk om det blir kycklingar! Vad fan ska jag göra av dem? O.o

Jaja jag kommer nog på nåt.. Det finns säkert någon i Furudal som vill ha lite vaktlar. ^^

Oooh hoppas verkligen att det blir nåt! Kycklingarna är inte större än humlor när de kommer ut ur ägget, fattar ni, HUMLOR!

Hur toksött kommer inte det att vara!!


Det gick förvånansvärt fort att jobba med varor igår, så länge man inte tittar på vare sig klockan eller alla fullpackade burar så går det riktigt bra. Upp lite med radion och jobba på. Blev klara till ganska precis kl 22 och då fick vi ändå börja sent för att bilen var sen.

Nu sitter jag och väntar på att äggen ska bli färdigkokta så att jag kan stoppa i mig lite frukost.

Jobbar 10.19.30 idag och till kvällen kommer B äntligen hit. Tror det blir precis 1 vecka nu sen vi sågs sist. Jag vill inte ha det så. Vi har varit tillsammans alldeles för länge för att bo isär igen.. Vad är väl en bal på slottet?


Can´t wait!   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards