Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Pernilla - 1 juni 2012 08:55


Jag avskyr att efter långledigt börja kl 10 på morgonen.. För det första kan jag vanligtvis inte sova hela natten då jag är rädd att det ska vara nåt fel på klockan så att den inte ska ringa, därmed vaknar jag tusen gånger och måste stirra på klockan. Och går jag inte och lägger mig i skaplig tid så har jag jättesvårt att somna alls.. inatt var det värre för som vanligt första natten jag blir själv igen låg jag och föreställde mig gubbar i de mörka skuggorna, sen att det var så förbenat kallt har ju inte gjort nånting bättre. Kanske dags att plocka fram duntäcket igen?

I morgon börjar jag inte förrän 13 så det får väl vara en liten tröst iaf.. men jag kan ju ändå inte ligga och dra mig då jag ändå måste kliva upp och spendera förmiddagen med att göra köttfärsbiffar.

Solen känns väldigt varm nu mot köksfönstret men termometern på baksidan säger att det bara är +3 grader i skuggan. Vad är det för skämt? Det är ju Juni nu!

Jag har dragit på mig piratbyxor och jag vägrar att ta på mig hellånga jeans, är det sommar så är det sommar!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards