Alla inlägg under maj 2012

Av Pernilla - 2 maj 2012 15:36


Kan inte med ord beskriva hur skönt det är att vara hemma igen. Det här är nog första gången som nya lägenheten verkligen känts som "hemma".

Visst var det skönt att komma bort ett par dagar men det är något med lägenheten i Vinäs som får mig att må dåligt.

På måndagen jobbade B hela dagen, från 9-20 och jag kände igen hur skönt det är att jag tog mig därifrån. Det hade inte gått mången timme innan jag började bli rastlös och satt och sneglade på klockan var och varannan sekund. Det är en jättekonstig känsla som kommer över mig när jag är där.. jag blir enormt stressad och kan inte slappna av alls.

Sen kom vi hit igen på tisdagen och lugnet infann sig direkt.

Allt det dåliga rensades bort på en gång och en jätteskön känsla spred sig i varenda cell.


Idag har det mest vart pyssel och lite städ och just nu står fåglarna i nya buren ute på altanen och får lite frisk luft samt en liten solglimt när den tittar fram.

Kikade på termometern på baksidan nyss och den sa att det var 24 grader i solen. Nice. T.o.m vindarna är varma! Gräset börjar så smått få en grönare ton och ogräsen kikar fram bredvid tulpanbladen i landet på framsidan,

Note to self ; måste införskaffa trädgårdshandskar samt verktyg så att jag kan börja rensa lite för de kommande fröna som ska ner i jorden!


Nu blire nog lite mys om jag får som jag vill! ;D

Av Pernilla - 1 maj 2012 19:11


 

150cm  bred och 170cm hög med hjulen på.

Ja den är bajsbrun men det ska jag ändra på efter sommaren.

Känns inte som att det är någon idé att göra det nu.

Ska in med lite mer grenar sen men det duger sådär tillsvidare.

NÖJD!

Av Pernilla - 1 maj 2012 11:58


Oooh vad jag ser fram emot att åka och hämta buren idag! ska bli så sjukt kul att inreda den åt glinen!! :D

Loovar att det kommer bilder sen!


hejsvej

Skapa flashcards