Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

Fin dag.

Av Pernilla - 24 maj 2012 19:33


Har haft en rätt fin dag idag. Solen har ju strålat så hemskt att mina ben blivit röda som på en kräfta.. -.-'

Mamma dök upp runt 13 nångång kanske och vi satt ute på altanen ett bra tag och stekte lite i solen (därav de röda benen som var det enda som stack ut i solen), klunkade vatten och pratade.

Sedan föreslog jag att vi skulle knata ner till Näcken och köpa en glass så då gjorde vi det. Satt utanför på "ljugarbänken" och smaskade medan chefen kom åkande och sedan slog sig ner hos oss för att prata lite. Mycket trevligt.

Satt där i minst 1 timme tror jag innan vi tog vägen genom vandrarhemsparken och doppade tårna i vattenbrynet, inte alls så kallt som man kunde tro! Sedan blev vi utskällda av föreståndarinnans Kingcharles spaniel Sluggo och blev erbjudna att ta en kik inne på det renoverade vandrarhemmet så det gjorde vi. Mkt fint var det där inne och alla rummen har sin egen färg! Skitmysigt!

Fortsatte hem igen och sedan hoppade mamma på cykeln och trampade hem till sig igen medan jag åt lite mat och sjönk sedan ner i HP och läste lite igen.


Nu ska jag kolla igenom Jotex efter något fint hade jag tänkt! :D hiih!

Lönen kom nämligen idag! :D

 
 
kackmarie

kackmarie

25 maj 2012 14:52

Härlg dag trots olyckan nyss. Gött!

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards