Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Pernilla - 12 maj 2012 19:48


Är så trött i knoppen att jag inte ens kunde komma på en bra överskrift.. >_<

Har iaf kommit hem och hunnit med en svalkande dusch, snart vankas det kyckling och efter det blir det nog några avsnitt Mc.L ´s döttrar medan B spelar tv-spel.


Idag på jobbet har jag varit övervakare då det var en kille där som provade på att vara i kassan. Tanken är väl att han ska ha kassatjänst ibland i sommar. Det var kul! Tycker det är jättekul att vara lite mentor sådär, han var dessutom mkt duktig och lärde sig snabbt. Det kommer gå fint för honom i sommar!


Annars har dagen gått väldigt fort (så också de senaste 5 dagarna tack o lov) och jag hinner knappt dit förrän det är dax att gå hem igen. Skönt med mycket folk så att dagarna rusar iväg. I morgon börjar jag inte förrän 13 och det ska bli så himla skönt att slippa vakna titt som tätt orolig över att larmet inte ska ha ringt och att jag ska komma försent och sådär.. i morgon kan jag sova tills jag vaknar av mig själv, avslappnad ab förhoppningsvis. :P


Nej mat var det!


Todeloo!

Av Pernilla - 12 maj 2012 08:45


Jöööösses vad längesen jag skrev..

Helt ärligt så finns varken tiden eller orken just nu men jag lovar att bättra mig, kanske redan i morgon! :P

Är inne på femte dagen nu (10-19.30) och har börjat bli väldigt trött på allting nu, ska bli riktigt skönt att inte börja förrän 13 i morgon. Få ta igen lite sömn.


Nu måste jag upp och ordna till någon frukost..


Smell ya later!

Skapa flashcards