Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Pernilla - 3 maj 2012 20:38


Jag vet inte med dig men personligen blir jag väldigt inspirerad och lycklig av att se McLeods Daughters.

Jag verkligen älskar hela grejen, starka självständiga kvinnor, massa djur och en massa slit och arbete. Lite kärlek här och där också såklart. ^^

Vilken dröm!


I morse lämnade min kära B mig för arbete och jag spenderade större delen av dagen med värk i magen framför just serien här ovan. (självklart lyckades jag bara få med mig första säsongen så nu är det slut tills B kommer hit igen..) Vädret var ju så fantastiskt så jag provade på att baxa ut stora buren alldeles själv och det var ju easy peasy så det blir inga problem när vädret blir fint igen.

Låg då ute en stund och läste lite och försöka locka fram fräknarna på näsan.

Innan det försökte jag påta lite i rabatterna men utan rätt verktyg är det inte så lätt men jag fick iaf bort lite torrt gammalt skit och lyckades också gräva upp två stora daggmaskar på samma gång. :P


Ööh.. annars har jag bara ätit biffar och nu ligger en liten skål med hallon på tining. De ska såklart intagas med en riklig klick grädde.


Ååå jag vill se mer McL.D !!


Ovido - Quiz & Flashcards