Alla inlägg den 8 april 2012

Av Pernilla - 8 april 2012 21:24


Igår kom min kära kusin till mig för att stanna över natten.

Vi satt i köket och åt mat när hon kläcker ur sig att hon inte vet vad JURASSIC PARK är för filmer.. -.-'

Då undrade jag i mitt stilla sinne om hon levt under en sten det senaste årtiondet..

Då var det inte annat att göra än att titta på alla tre.

Tror vi inte gick och la oss förrän efter 00.30 kanske (?) och sov till ungefär 9.30 i morse.


Hon åkte hem igen med sin far på eftermiddagen och jag gjorde mat och följde sedan med min pappa till Orsa där vi hälsade på farmor en sväng och sedan åkte till Berget och hämtade Fia som vart hos en kompis över natten.

Sprang in på Ica i Orsa innan vi styrde kosan mot Furudal igen.


Åt resterande mat då jag hunnit bli hungrig igen och sedan ringer Emma 18.40 och undrar om jag ska med ner på Näcken och självklart ville jag det! :D

Sprang runt där ett tag och bestämde att jag och min fina B ska äta finmat i morgon när han äntligen kommer hem igen från landet i väst. Det blir uppskuren fläskfilée där jag ska mosa in färskost och champinjoner och till efterrätt blire päronhalvor med after eight och vispad grädde. Emmas recept båda två! Blir nog säkert succe.!

(råkade stanna kvar inne på affärn till några minuter över 19 men vad gör det! Nån gång ska väl va den första! :P)


Nu är jag hungrig igen och längtar efter B  

Tycker han ska hoppa på ett plan och komma hem nu ist! Det känns så långt till i morgon.. Har saknat honom som bara den! Ska bli fiiiint att få ligga i hans armar igen och bara pussas och kramas! :D yeeey!


Nej, magen var som sagt hungrig och jag ska springa in i vardagsrummet och se om det är nåt bra på tv´n. Kan jag ju aldrig tänka mig men jaja.


Hejsvej!

Skapa flashcards