Alla inlägg den 5 april 2012

Av Pernilla - 5 april 2012 20:01


Jag behöver en paus.. är alldeles slut i kroppen och knoppen idag.

Det har vart fullt ös medvetslös större delen av dagen då det varit in en massa människor och handlat inför påsken.

Ingen sovmorgon i morgon heller då jag börjar kl 10, men har kort dag så jag slutar redan 15.00 Jag ska nog vara där som en "påfyllnings-människa" bara. Efter det finns det (tyvärr) tid för diskning vilket jag inte har någon lust alls med!

Sen är jag ledig lör-sön och arbetar inte igen förrän på kommande onsdag. Niize. Lite ledigt och tid för att njuta.

På måndag kommer B hem igen efter trippen till Norge med svärmor och det ser jag fram emot! Hade behövt kramats lite redan nu känner jag.. fylla på med lite värme och kärlek igen.  


Nu tror jag att jag ska unna mig lite Skyrim innan klockan blir mer så att det är dags att sova.. alternativt att jag skriver några rader på en ny historia innan jag sluter de blå. 


Glad påsk!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards