Alla inlägg den 3 april 2012

Av Pernilla - 3 april 2012 23:16


Ingen bra dag idag, har haft en lättare huvudvärk större delen av dygnet. Det är inte bra bara.

Och som om det inte vore nog så har jag känt den senaste tiden att det börjar blåsa upp till storm igen.. det där som pressats ner så hårt och länge är på väg upp igen. Det river och sliter på insidan i kampen på att komma ut. Det mörka bittra vill inte kuvas längre och jag behöver nog få utlopp för känslorna som trängs i mig. Det kommer aldrig vara över. Jag kan inte komma över valet hen gjort, det som sa mig att den relationen var viktigare än den som finns/fans mellan oss. Jag kommer aldrig kunna acceptera det valet, kan nog fortfarande inte ta det till mig riktigt. Min hjärna vill inte förstå, det är som en spärr som jag inte kan komma över för att det känns så omöjligt. När möjligheten väl finns och när jag samlat på mig styrkan igen kommer jag ta tjuren vid hornen en sista gång till ett slutgiltigt val. Om historien upprepar sig så finns ingen annan utväg än att klippa av. Sådana människor ska jag inte ha i mitt liv. Det går inte en dag utan att jag tänker tillbaka och minns allt det vidriga och varje gång slocknar ännu en liten del av mig och dör. Påminnelsen kommer aldrig att försvinna så länge som inget förändras.
Varenda dag växer bitterheten och jag är rädd att jag ska bli en kall och känslolös människa innan det är klart, för varenda dag önskar jag dem olycka.  Och det är inget jag är stolt över även om jag har orsak till det.

Idag är det bara usch. Ingen B kom och här ligger jag ensam med värkande huvud och utan lust till något.


 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards