Alla inlägg den 2 april 2012

Av Pernilla - 2 april 2012 20:56


LEDIG! Äntligen!

Har jobbat 6 dagar nu och det känns i kroppen!

Nu håller jag på och göra räkmacka alá LCHF och efter det blir det en massa serie- tittande och Skyrim! Ååååå vad jag ska njuta!

Dagens - ; B har åkt.  (och jag vet inte om jag kommer få se honom nåt mer förrän om minst 1 vecka för att han ska åka till Norge. Dåligt.)


  

Av Pernilla - 2 april 2012 10:30


Ledsen att jag varit så inaktiv men det känns lite som om jag jobbat 24/7. Ska in på 6 dagen i rad nu och tiden efter arbetet har inte använts till annat än att sova tror jag. Min fina B är iaf här och har skött ruljangsen medan jag arbetat, han har med andra ord skött hushållet och matlagning så att det iaf 1 av 2 dagar har funnits mat klar när jag kommit hem vid 19.30 Det har uppskattats mycket!
Sen är det ju såklart "dendär" veckan nu och igår kunde jag inte hålla mig längre utan köpte en feeeet godispåse full av billigt påskgodis. Jag tyckte att jag var värd att unna mig lite då jag fortsatt neråt på vågen, inte lika fort som tidigare då jag fuskat med både alkohol och annat på senare tid. Blir skärpning där nu! Varför finns det inte en tablett som kan ta bort suget när man har mens?

Anyways.. det finns nog egentligen inte så mycket att berätta då jag mest jobbat men jag har iaf fått tillåtelse av Östlunds att sätta ihop voljären på baksidan här! ^^ Så nu hoppas jag på en jäkla fin sommar så att jag kan övertala pappa och andra starka människor att hjälpa till med att forsla hit den!

På tisdag är det min första ledig dag och då planerar jag att ringa till bla optikern för att boka en tid för syn -undersökning så att mina papper blir klara.
ÖVNINGSKÖRA! yeey.
Ja nää annars finns det inte så mkt att berätta.. Får väl hoppas att det händer något trevligt senare då.

Hejsvej!


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards