Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Pernilla - 9 mars 2012 21:21


Då har man gjort ett litet fredagspass på jobbet, jobbade nämligen in min fredag som jag bytta bort iom flytten.

Känns fint, dagen har gått snabbt och utan problem. Ska bli riktigt nice med en ledig helg.. Vet dock inte vad jag ska hitta på.. förhoppningsvis kommer kusin Linda och sover över så att vi kan försjunka i bra filmer. ;P


Annars är jag bara rätt trött och har alldeles nyligen spelat lite Skyrim, jag lyckades t.o.m gifta mig med Farkas. ^^

Funderar på att radera min gubbe och börja om från början igen. hihi.
Ingen B kommer till mig heller i helgen pga av monstervecka på jobbet. Trååk. Känner att jag hade velat kramas en sväng..    I morgon ska jag knata bort till en granne och låna en hund så att jag får komma ut och röra lite på mig, var alldeles för längesen jag promenerade nu.. vädret har ju inte varit så himla skoj heller men jag hoppas på att det blir finare i morgon!


Tidigare idag innan jag började jobba unnade jag mig ett par filmer från cdon också. så de ser jag fram emot.
Jag är ju en såndär som verkligen äälskar Jurassic Park så jag fick bara lov att beställa den boxen med alla tre filmerna i blueray. Tror det kostade bara 149:- eller nåt så det var det ju lätt värt.


Nej undra om jag ska glo lite på unga mödrar eller så.. tycker att det är så roligt. Kanske att man ska tina lite hallon och äta till vispad grädde.. känner mig så sugen på nåt så det är helt otroligt.


Ha det fint alla!

Ovido - Quiz & Flashcards