Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Pernilla - 8 mars 2012 16:26


Känner att jag har en väldig lust att beställa nya filmer och böcker för jag behöver lite ny inspiration. Har ni några tips på både bra filmer och böcker?


Slingningen gick snabbt och smidigt och jag var inte hemifrån i mer än 1 timme. Kom hem och satte igång med middagen samtidigt som jag tittade på Noll tolerans, gammal Falk- film. Helt ok. Har en omgång tvätt i maskinen och håller på och klurar på vad jag ska göra härnäst. Har inte den blekaste faktiskt. Är trött och orkar inte göra något avancerat, det är då ett som är säkert. Skulle iofs gå runt och småplocka lite..

Kan inte någon som äger ett vattenpass därute kommer och skruva upp tre hyllor åt mig? Pretty please! Jag vill fluffa det sista! Kanske äta lite mat igen? Vet inte varför men magen verkar vara hungrig idag och vem är jag att neka den mat? ;P


Smell ya later!

Av Pernilla - 8 mars 2012 11:14


Var uppe alldeles för sent igår.. tror inte jag gick och la mig förrän 2 inatt. Hade lite filmmaraton med mig själv. :P

Upptäckte att jag måste inhandla lite nya filmer också..

Vaknade första gången vid 9 och tyckte gott att jag kunde fortsätta sova en stund till så halvdöd gick jag upp vid 10 ist. Ur trött fortfarande.. skulle nog kunnat sova flera timmar till..


Men nu måste jag snart ur sängen och stoppa i mig frukost, 12.30 ska jag vara på andra sidan Furudal och fixa håret på kollegan.


Hejsvej!

Skapa flashcards