Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Pernilla - 5 mars 2012 22:19


Några timmar senare och inte lika upprörd längre, om än något förbaskad!

Det kom ingen B till mig idag.. Jag som hade tagit upp mat som vi skulle göra, fixat och gjort fint och så bara tar han jobb istället utan att ens ha vett nog att diskutera det med mig först. Vi hade planerat och bestämt att fusk-fira 7årsdagen idag eftersom att vi inte kan träffas när den är på riktigt.. gör man så?

Jag behöver väl inte ens skriva om hur jag kände då, hur jag reagerade. Respektlöst är ordet.

Han skulle komma idag och stanna till på onsdag morgon, men nu ska han komma i morgon istället och då får vi ju jättelite tid tillsammans.. för sen kan inte vi träffas på mer än en vecka. Jag blir så ledsen. Känner mig så sviken.


Jag vill bara häva ur mig precis vad jag känner för det är så mycker känslor och tankar som trängs i kroppen just nu men det är nog inte värt det...



Jag blir galen!


Av Pernilla - 5 mars 2012 16:43



just gonna stand there and watch me burn
that’s alright because i like the way it hurts
just gonna stand there and hear me cry
that’s alright because i love the way you lie
i love the way you lie..



Tänk att den här dagen kunde gå åt skogen på bara ett par timmar..

Är så besviken just nu att det inte ens finns ord..   

Av Pernilla - 5 mars 2012 10:39


Tänk vad man kan lura sig själv ibland.. tänkte ju så stort att jag skulle kunna sova ut men det satte en täppt näsa och vanan att gå upp tidigt stopp för..(blev uppgång typ 8)

Så nu har jag både hunnit städa och dammsuga hela placet, klippa Fia och vart ute och hackat bort lite is och sopat både stenplattorna och min lilla altan. Så nu kanske man är värd lite frukost..

Sen ska jag väl invänta B och så ska vi fira- loss!   



Vart tog f.ö solen och värmen vägen? Dålig stil nu när jag är ledig.


Anyways, ha en skitbra dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards