Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Pernilla - 4 mars 2012 22:41


Nu har jag jobbat färdigt och nog för att pengarna behövs så var det inte en dag försent!

Ska bli såå skönt att vara lite ledig nu! Jag ska sova och jag ska städa och jag ska bara skrota runt här och ha det bra! Och det är bäst att det blir mycket sol och varma grader så att jag kan sitta ute i solen eller ha sjödag som alla andra verkar haft! ;P


Kom hem från jobbet i sällskap med farfar och Fia, sistnämnda ska sova hos mig inatt och i morgon ska jag frisera henne lite. Har införskaffat mig en sop så att jag kan sopa lite ute på altanen och på asfalten på framsidan. ^^ Det kändes liite vuxenpoäng att köpa en sop måste jag erkänna. haha.

Har bara ätit lite, pratat en massa och så har jag fixat disken trots ryggens höga protester..

Är alldeles färdig nu och ser verkligen fram emot en god natts sömn. ^^ Myyys. och i morgon kommer B..   


Finns inte så mycket mer att säga så jag avslutar här, kort och koncist.


Sleep tight, don´t let the bedbugs bite...



Av Pernilla - 4 mars 2012 09:12


Kl 07.00 tyckte tuppen i rummet intill att det var dags att gå upp.

Jag hade ställt larm på 8.30 så jag grisade envist kvar i sängen med täcket ovanpå huvudet utan att riktigt kunna somna om förrän den sista halvtimmen och när larmet ringde kände jag mig mer död än levande..

Nu känner jag mig iaf lite piggare och om ungefär 15 minuter ska jag börja röra mig nedåt Näcken. Skönt att det är sista dagen nu så att man får vara lite ledig och koppla av. Hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig också! Telefonen säger att det är -7 grader ute, stämmer verkligen det? :O


Har nyss klämt i mig baconburgare till frukost. ^^ LCHF är riktigt trevligt att äta ibland, iaf vid sådana tillfällen när man har lite goda rester kvar i kylskåpet från gårdagen. Visste inte vad jag skulle äta och hade ingen lust att ställa mig och göra något så det passade ju perfekt!

Önskar att dagen ska gå fort så att det snart blir måndag. Förutom att B kommer så behöver jag städa överallt.!!


Nej, ni får ha en trevligt dag allesamman!


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards