Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Pernilla - 20 februari 2012 22:56


Jösses vilka crawings jag fick efter sommar och sol!

Jag riktigt läääängtar!

Och om jag tittar ut genom fönstret så är det ju bara mörk och kallt och snö i drivor.

Sommare känns så oändligt lågt borta så jag tycker att vi gör det bästa av situationen och lyser upp kvällen med lite sommarbilder!


 

Linda sitter och plinkar på guran ute på Emmas gräsmatta från förra sommaren när jag var inneboende där.


Stranddag i Sessvik med fina vänner, Maja med sin badring.



   

Grå, första och hittils enda sommaren i voljären för två somrar sedan..


Huumm..

Av Pernilla - 20 februari 2012 13:40


Inatt blev jag tvungen att häva mig ur sängen två ggr pga igenkorkad näsa, sista gången var vid kl 4 och efter det hade jag jättesvårt att somna om. Så jag blev sittande vid fejjan en stund innan jag började frysa och kröp ner under täcket igen.

Tror kanske att jag lyckades drömma en mardröm också för där emellanåt fick jag lov att föreställa mig en massa läskiga gubbar från tidigare sedda skräckfilmer.. -.-'

Skräckfilm måste ju räknas som en hälsofara? ;P

Fick iaf sova ut och gick inte ur sängen förrän 10.30 och det var så värt!

Frukost och sen tog jag tag i rövarkulan och började städa, efter flera heldagar med jobb såg det lite ut som ett kaos och nu sitter jag vid köksbordet ensam igen då B nyss lämnat mig och trycker i mig lite chokladglass. Blev så genomvarm när jag städade att jag fick lov att öppna altandörren och släppa in lite luft. Plusgrader ute idag igen. Tummenupp!


På fredag kommer B föhoppningsvis tillbaka med 42 tummaren, han ska köpa en ny så jag ska få ha den! ^^

Plus tvspelet och lite annat smått o gott. På torsdagen fixar förhoppningsvis jag o Emma kruxet med soffan också. Fett nice.

Sen ska stolarna bara hit och så är jag nog redo att ta emot riktigt besök. :D Ja hyllorna ska också upp och det ska fluffas upp lite med småsaker men sen så! Ångrar verkligen att jag inte slog till på den där runda mattan jag och Emma såg när vi var iväg.. Jävlar!


Usch hatar att vara sjuk!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards