Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Pernilla - 19 februari 2012 20:02


Jag är mycket medveten om att det varit väldigt tomt på inlägg den senaste tiden.. senast idag fick jag en utskällning av Emma pga bristen. ;P

Men sanningen är den att det inte finns så mycket att berätta.. jag har inte gjort annat än att jobba.. 


Skulle jobba i morgon men förkylningen är tillbaka så jag jobbar förmodligen på onsdag ist.

Annars kan vi ju prata om vädret och alla plusgrader som var idag! Helt fantastiskt! Har för mig att mätaren stod på +3 grader innan jag gick ner till jobbet idag.

Takdropp och klarblå himlar har varit efterlängtade!



 


Nu är min föhoppning att jag ska lyckas sova bort denhär skiten så att jag kan bli riktigt frisk nångång! Och komma igång med LCHF igen, på riktigt.

Nu blire mat snart så jag har inte tid att ligga här mer. :P


 

Av Pernilla - 19 februari 2012 11:28


Fy fan.

Jag har blivit förkyld igen och jobbar i dag min femte dag av sex. Men det blir nog att byta bort måndagen till mammas onsdag om T går med på det. Jag är så trött och slut just nu och förkylningen som kommit tillbaka hjälper ju inte..


tror jag går å självdör lite innan jag ska ner på jobbet..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards