Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Pernilla - 25 januari 2012 23:48


Jo jag vet att jag sa att jag skulle lägga mig tidigt idag men inspirationen har varit på topp och jag har skrivit flera sidor!

Men jag börjar känna att det är dags att sluta de blå nu för i morgon ska jag med bussen till Rättvik där jag ska fixa internetbank och sedan fika med lillebror Jonas. <3


Godnatt!

Av Pernilla - 25 januari 2012 17:41


Jag är så förbaskat trött idag, orkar inte nånting och har inte gjort någonting på hela dagen.

Lyckades packa 5 lådor igår med en massa lösa grejer men har inte orkat fortsätta idag. Det är en såndär dag då jag bara behöver en paus, att bara finnas till och inte ha några måsten. Jag har ändå ringt till M (en kollega) och frågat om det finns möjlighet att byta helg så att jag kanske kan flytta in i lägenheten v 5, det gick så bra för hennes del att jag ringde chefen direkt efter det och inte fick något svar. (såklart) Jag ger upp för idag och tar tag i det i morgon igen. Jag orkar bara inte. Det känns som ärtsoppa i huvudet och jag är rädd för att jag kanske håller på att bli sjuk, har frusit större delen av dagen, helst om fötterna.


Har i skrivande stund en hel kyckling i ugnen som jag ser fram emot att sätta tänderna i.. Har skämt bort mig lite idag med någon ruta mörk choklad. Har inte ätit godis på mints två veckor och det känns skönt även om chokladtarmen skriker ibland, helst kring den här tiden på månaden. -_-'

Har egentligen inget sockersug kvar heller.. Det försvinner så fort jag dricker ett glas vatten eller tuggar på nåt annat.


Nej nu är det nog, blir nog en himla tidig kväll idag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards