Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Pernilla - 19 januari 2012 22:57


Känner mig på något vis lite som en panchis när jag är helt slut redan vid 22.30 och känner hur gruset samlas i ögonen, jag är redo att ramla ner i sängen och sova.

Nog för att jag tvivlar på att panchisar håller sig vakna såhär länge men jag som är van att vara uppe till minst 00.00 tycker egentligen att klockan är jättelite nu!

Dagen har vart bra och gått snabbt, mer sånt!

I morgon jobbar jag samma timmar igen, 10-19.30 och hoppas att dagen går lika snabbt och smärtfritt då!


Annars har jag mest känt mig pepp inför sommaren med allt vad det kommer att innebära. Drömmer om att vara ute och promenera med lånade hundar, cykla överallt och helst till stranden där jag sedan ska simma omkring massor! Ska köpa mig ett par riktigt jyssta gå-skor och en ny cykel! Sen blire motionering 2k!

YES! Känner mig mycket pepp. ^^

Ska nog försöka slita med Emma lite också.. :P Hon som tycker om att promenera så mkt. haha och allra helst när man blir släpad av en hund. hohoho. ^^


Men nu är jag så trött att ögonen snart faller ihop. Sova upp och hoppa vid 8 och studsa in i duschen innan det blir ryskyoghurt med en näve hallon till frukost! Mumsigt!


Tjaao.

Skapa flashcards