Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

We only met once but once was all it took.

Av Pernilla - 10 januari 2012 18:03


Lyssnar lite på Refreshments och svänger med! :D Man blir så glad av den musiken!


Kom hem för någon timme sedan efter shopping med Sandra och är nu mer sugen än någonsin på att tatuera mig! Trevligt att komma in på Red hot tattoo och se tatuerade kroppar! Mumma!

Då är vi ju åter vid problemet på vad det ska bli och vart det ska sitta.. Eftersom att jag förväntar mig att gå ner massor och åter massor (överdrift) i vikt så kanske det inte är någon bra idé att göra nåt stort.. Det kommer väl inte se riktigt klokt ut sen då?

Drömmen är ju en sleeve sen när jag lyckats tappa många kilon.

Så det kanske vore en idé att göra något på ena vaden.. men vad? vad vad vad?


Kanske lika bra att höra med chefen nere på affärn innan jag gör något på armarna vad de anser om tatueringar på sina anställda. Vill ju inte gärna bli av med jobbet bara för att jag tatuerar mig. (nu tänker jag på synliga ställen, vi har kortärmade arbetströjor tex)

Inte för att jag tycker det ska ha någon betydelse, tatueringar är ju så vanligt nu för tiden och jag har ju inte direkt tänkt göra någon gängsymbol eller nåt. :P haha.


Annars då.. Ja finksen har fått vara ute och sträcka på små vingarna både idag och igår, har städat hos dem men det fans inga insekter på Magazinet idag så de får nöja sig med döda torkade i insektsfodret ist. Kan ju tänka mig att det är roligare att få jaga något som lever.


Nej nu ska jag nog forska i vad jag kan tänkas tatuera på vaden!


Tjing!


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards