Direktlänk till inlägg 9 december 2011

...

Av Pernilla - 9 december 2011 20:23

Det har inte varit så bra idag.. det var in en irriterande kund men jag vill inte skriva om det riktigt ifall att någon som vet vem det är skulle läsa. Inte för att jag tror att hela Furudal läser min lilla pluttblogg men iaf, man ver ju aldrig.


Dagen har gått fort och nu har jag ätit köttfärssås med fetgrädde så nu lär jag väl få sitta på toan hela natten.. Riktig vispgrädde funkar inge bra med min mage..


Känner mig fortfarande riktigt surig och har på det ont i magen.

Men surigheten beror ju fler grejer än bara människan som var in också.

Jag kommer inte vara på Tillhed under jul, tydligen. Men det visste jag ju redan. Jag vet ju redan att jag inte är någon prio 1. Och jag orkar inte ens bli upprörd över det känner jag, jag vet inte hur jag ska orka eller varför jag ska bry mig. Det är lixom inte värt det. Vet inte vart jag ska bo då heller för jag jobbar tre dagar den veckan.. Hos pappa går det nog inte för han jobbar nog så att han börjar tidigt.. ska höra med honom iaf så att jag vet säkert.

Julafton då.. ja.. Det vet jag inte heller. Får se vad B har tänkt.



Tro på fan att de jävlarna har letat sig in på skithuset också!



     

 
 
kackmarie

kackmarie

9 december 2011 23:06

Usch vad jag bara skulle vilja ge dig en megakram nu känner jag!! <3

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards