Direktlänk till inlägg 28 november 2011

.....

Av Pernilla - 28 november 2011 19:31

Usch, vill mest kräkas lite på bloggen idag.

känner mig inte inspirerad att uppdatera den det minsta.


Har iaf landat i Mora igen, igår närmare bestämt.

Har inte gjort annat än att pussa på B och äta känns det som.
Överväger att göra mig av med undulaterna också vilket känns bajs för jag vill inte göra mig av med vare sig Grå eller Cleo... det finns heltenkelt inte plats åt oss här så hur ska de då kunna få platsen de förtjänar? Hade jag kunnat flytta till något större, ett hus närmare bestämt så hade det inte varit några problem. Lewis har fått en knöl ovanför stjärtfjädrarna vilket jag tror är körteln där de fettar fjädrarna som har blivit sjuk eller nåt så honom tar vi nog bort inom de närmsta dagarna. Hoppas att svärfar kan hjälpa med det, jag är för vek så jag klarar inte av det.


Usch.


Inte peppe öht.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards