Alla inlägg den 25 november 2011

Av Pernilla - 25 november 2011 22:58


Hela den här dagen har bestått av huvudvärk och trötthet.

Det har med andra ord mest vart skit. Tryckte i mig 3 alvedon och 1 ipren men inget hjälpte, det onda släppte inte förrän jag kom till Tillhed och hann varva ner en smula. Blev lite smått orolig över att jag lyckats ärva pappas migrän.. ;(

Det skulle ju vara väldigt typiskt och föga förvånande isf.


Har ätit mat och tittat på film sen jag slutade, tror filmen hette Chloe eller nåt liknande, varken bra eller dålig.

Okej tidsfördriv mest.

Är så trött nu att det är lika bra att sova och i morgon kommer jag inte vakna av en väckarklocka iaf, börjar inte förrän 13 och hoppas innerligt att jag ska slippa huvudvärken, vill och behöver jobba. Mer jobb åt mig!


Vill mest ge upp allt nu och åka tillbaka till Mora och gömma mig i den klaustrofobiska lägenheten med för många och för stora möbler. Gräva ner mig i en bokhög eller försvinna in i Skyrim ett par timmar. Bort bort bort.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards